Geen producten (0)

Vragen over Klanten Account.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Is het verplicht om een klantaccount aan te maken?

Nee, een klantaccount is niet verplicht, maar het maakt je bestellingen wel gemakkelijker en sneller. Maak hier een klantaccount aan!.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Wat zijn de voordelen van een klantaccount?

  • Sneller bestellen: Je gegevens worden opgeslagen, zodat je bij een volgende bestelling niet alles opnieuw hoeft in te vullen.
  • Overzicht van bestellingen: Bekijk eenvoudig je eerdere bestellingen en volg de status van nieuwe orders.
  • Makkelijk gegevens beheren: Je kunt je adresgegevens of voorkeuren eenvoudig aanpassen via je account.
  • Privacy gewaarborgd: We gaan zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens en gebruiken deze uitsluitend om je winkelervaring te verbeteren. Lees meer in onze privacyverklaring.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Kan ik mijn klantaccount aanpassen?

Ja, je kunt je klantaccount altijd aanpassen via je accountinstellingen. Klik hier om je account aan te passen!.

Faq's, Meest gestelde vragen, vraag en antwoord  Hoe kan ik mijn klantaccount verwijderen?

Wil je je klantaccount verwijderen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.


 

Facebook Twitter Pinterest Linkedin

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.