De verzendkosten bedragen €4,95 binnen Nederland en €6,95 naar België. Bekijk meer informatie op de verzendkosten pagina.
Bestellingen worden op werkdagen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur verzonden. Voor pre-order artikelen geldt een maximale verwerkingstijd van 10 dagen.
Na verzending ontvang je een e-mail met een track & trace-code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Binnen Nederland verzenden we via PostNL en naar België via PostBE. Lees meer op de verzendkosten pagina.
Dit hangt af van de vervoerder en het type verzending. Bij sommige zendingen is een handtekening vereist; je krijgt hierover informatie via je track & trace-code.
Als je pakket niet is aangekomen, controleer dan eerst de track & trace-code die je per e-mail hebt ontvangen. Deze geeft vaak meer inzicht in de locatie en status van je pakket. Houd er rekening mee dat vertragingen bij de vervoerder kunnen voorkomen, vooral tijdens drukke periodes zoals feestdagen. Is je pakket na een redelijke termijn nog steeds niet geleverd? Neem dan contact met ons op. Vermeld in het bericht ook je bestelnummer.
Je ontvangt een e-mail met een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden. Hiermee kun je de bezorgstatus volgen en de verwachte leverdatum zien. Daarnaast ontvang je in Nederland door Post.nl en in Belgie door Post.be updates over de status van je bestelling.
Bestellingen worden binnen 24 uur na verwerking verzonden. De leveringstijd hangt af van de vervoerder en het type bestelling, maar je kunt altijd de status volgen met je track & trace-code.
Let op! de ervaring leert dat de informatie die de track & trace aangeeft niet altijd juist is. Helaas hebben wij vanaf het moment van versturen geen invloed op het aflevermoment en beschikken we ook niet over meer informatie dan de track & trace aangeeft.
Als je niet thuis bent, zal de bezorger het pakket in veel gevallen afleveren bij een afhaalpunt. Je ontvangt hierover bericht via je track & trace-code.
Dit hangt geheel af van de vervoerder en de opties die zij bieden. Via je track & trace-code kun je vaak een verwachte bezorgtijd zien of een wijziging inleverdatum aanvragen, dit is dus afhankelijk van de mogelijkheden van Post.nl of Post.be
Als je merkt dat het afleveradres niet klopt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het adres aanpassen. Is de bestelling al verzonden? Dan kun je contact opnemen met de vervoerder om te kijken of er nog iets mogelijk is.
Neem contact met ons op, voeg aan je bericht ook foto’s toe van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
Als je pakket niet kon worden afgeleverd en naar ons is teruggestuurd, nemen we contact met je op om de situatie en een oplossing te bespreken.
Neem contact met ons op zodra je meerdere bestellingen hebt geplaatst. Als ze nog niet zijn verwerkt, kunnen we proberen deze te combineren en zo mogelijk verzendkosten te besparen.
Ja, al onze bestellingen worden in neutrale verpakkingen verzonden zonder herkenbare informatie over de inhoud.
Controleer eerst even je spamfolder. Kun je de e-mail daar ook niet vinden en je hebt ook het juiste e-mail adres opgegeven? Neem contact met ons op en vermeld je bestelnummer, zodat we de status van je zending kunnen controleren en het track & trace-nummer opnieuw naar je kunnen sturen.
Als je zending niet wordt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. Neem contact met ons op om een nieuwe verzendafspraak te maken. Houd er rekening mee dat er dan wel extra verzendkosten in rekening gebracht worden.
Bestellingen geplaatst in het weekend worden verwerkt en verstuurd op de eerstvolgende werkdag.
© 2024 www.naadloos-ondergoed.nl - Powered by Shoppagina.nl